Go back

Jeg håper jeg beskrev situasjonen tydelig.

Forums Rise of Angels Discussions Jeg håper jeg beskrev situasjonen tydelig.

This topic contains 2 replies, has 3 voices, and was last updated by  35695183 4 weeks ago.

• Author

30689255
    Participant

Hei, jeg ber deg virkelig om å hjelpe meg og fortelle meg hvordan du kommer ut av en svært vanskelig økonomisk situasjon. Jeg kom inn i det utelukkende gjennom min egen feil og fra min økonomiske analfabetisme. Men jeg vil virkelig fikse situasjonen. Situasjonen er dette: jeg har samlet et stort antall lån og gjeld. Mengden obligatoriske betalinger per uke er 21300 rubler, dvs. 85200 rubler per måned. Utbetalinger er ikke ukentlig. Det er bare praktisk for meg å dele beløpet på ukentlig basis fordi min inntekt er på ukentlig basis. Dette beløpet inkluderer alle betalinger på lån og boliglån, samt betalinger for leie av lokaler (virksomhet) og verktøy. Ingen mat utgifter. Det er også noen gjeld som ikke har obligatoriske betalinger, men de må betales.
    Så … i øyeblikket min inntekt per uke er. 18-25 tusen. Men siden jeg kom inn i etterskudd på betalinger, overstiger beløpet jeg må betale på mandag, for eksempel, min ukentlige inntekt. Som et resultat tar jeg inntektene og lukker ett hull, alle de andre forblir.. neste uke stenger jeg en til … på grunn av forsinkelser kommer en annen ut…. Som et resultat er dette en slags ond sirkel som jeg ikke kan komme ut av. Vær så snill, hjelp meg. Jeg håper jeg beskrev situasjonen tydelig.

34863042
    Participant

Herregud..vi må snarest ta noen form for lån og tilbakebetale alt, det er bedre å betale på ett sted senere….. selv om jeg ikke vet om det er riktig…men her enten en høyt betalt jobb

35695183
    Participant

Du kan bruke Lån på dagen hvis du trenger penger raskt og i kort tid for å betale ned gjelden på omtrent 2-3 uker. Du kan lese den ved hjelp av en kredittkalkulator, eller finne noe som passer deg. Visuell informasjon på en side vil gjøre det lettere for deg å velge, og det blir tydeligere hva som er bra og hva som er dårlig. Her er min mening om dette

• This reply was modified 4 weeks ago by  35695183.

You must be logged in to reply to this topic.

We use cookies in order to give you the best possible experience on our website. By continuing to use this site, you agree to our use of cookies.
Attention! For proper authorization and operation of the applications, you must allow the use of third-party cookies.
Accept